Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61258
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГазуда, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorІндус, Катерина Петрівна-
dc.date.accessioned2024-04-21T21:35:48Z-
dc.date.available2024-04-21T21:35:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationгазуда М. В., Газуда С. М., Індус К. П. Формування симбіотичного маркетингу у сфері агротуризму. Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конференції 19-20 жовтня 2022 року. Одеса: Одеський національний технологічний університет, 2022. С.159–160.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61258-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття;-
dc.titleФормування симбіотичного маркетингу у сфері агротуризмуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
159-160.pdf307.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.