Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61258
Назва: Формування симбіотичного маркетингу у сфері агротуризму
Автори: Газуда, Михайло Васильович
Газуда, Сергій Михайлович
Індус, Катерина Петрівна
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: газуда М. В., Газуда С. М., Індус К. П. Формування симбіотичного маркетингу у сфері агротуризму. Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конференції 19-20 жовтня 2022 року. Одеса: Одеський національний технологічний університет, 2022. С.159–160.
Серія/номер: Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61258
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
159-160.pdf307.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.