Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61260
Title: Комплексний маркетинговий підхід як чинник позиціонування організації на ринку
Authors: Газуда, Леся Михайлівна
Ерфан, Віталій Йосипович
Берча, Оксана Михайлівна
Issue Date: 2022
Citation: Газуда Л. М., Ерфан В. Й., Берча О. М. Комплексний маркетинговий підхід як чинник позиціонування організації на ринку. Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції 19-20 жовтня 2022 року. Одеса: Одеський національний технологічний університет, 2022. С. 231–232.
Series/Report no.: Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття;
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61260
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
231-232.pdf307.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.