Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазуда, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorІндус, Катерина Петрівна-
dc.date.accessioned2024-04-21T21:49:08Z-
dc.date.available2024-04-21T21:49:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГазуда М. В., Гауда С. М., Індус К. П. Задіяння бренд-маркетингу в аграрній сфері. Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції 19-20 жовтня 2022 року. Одеса: Одеський національний технологічний університет, 2022. С. 233–235.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61261-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття;-
dc.titleЗадіяння бренд-маркетингу в аграрній сферіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
233-235.pdf310.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.