Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61261
Назва: Задіяння бренд-маркетингу в аграрній сфері
Автори: Газуда, Михайло Васильович
Газуда, Сергій Михайлович
Індус, Катерина Петрівна
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Газуда М. В., Гауда С. М., Індус К. П. Задіяння бренд-маркетингу в аграрній сфері. Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції 19-20 жовтня 2022 року. Одеса: Одеський національний технологічний університет, 2022. С. 233–235.
Серія/номер: Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61261
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
233-235.pdf310.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.