Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазуда, Леся Михайлівна-
dc.contributor.authorВолощук, Надія Юріївна-
dc.contributor.authorСемененко, Ігор Сергійович-
dc.date.accessioned2024-04-21T22:39:28Z-
dc.date.available2024-04-21T22:39:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГазуда Л. М., Волощук Н. Ю., Семененко І. С. Екологічні аспекти формування агротуристичних бренд-технологій. «Агробізнес 2023: рік в умовах воєнного стану»: зб.Всеукр. наук. конф. (19 квітня 2023 року). К. : КНЕУ, 2023. С.98–100.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61263-
dc.description.abstractОкреслено екологічні аспекти формування агротуристичних бренд- технологій. Обґрунтовано особливості їх задіяння у забезпеченні розвитку аграрної і туристичної сфери на регіональному рівні. Відмічено конкурентні переваги формування ко-брендингових альянсів з їх позитивним впливом на забезпечення соціально-економічного й екологічного розвитку регіону в цілому, і сільських територій, зокрема. Зазначено вагомість активізації процесів екологізації аграрного господарювання і виробництва екологічно чистої та органічної продукції.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАгробізнес 2023: рік в умовах воєнного стану;-
dc.subjectекологічні аспектиuk
dc.subjectагротуристичні бренд-технологіїuk
dc.subjectко-брендингові альянсиuk
dc.subjectекологічно чиста продукціяuk
dc.titleЕкологічні аспекти формування агротуристичних бренд-технологійuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
98-100.pdf290.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.