Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61263
Назва: Екологічні аспекти формування агротуристичних бренд-технологій
Автори: Газуда, Леся Михайлівна
Волощук, Надія Юріївна
Семененко, Ігор Сергійович
Ключові слова: екологічні аспекти, агротуристичні бренд-технології, ко-брендингові альянси, екологічно чиста продукція
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Газуда Л. М., Волощук Н. Ю., Семененко І. С. Екологічні аспекти формування агротуристичних бренд-технологій. «Агробізнес 2023: рік в умовах воєнного стану»: зб.Всеукр. наук. конф. (19 квітня 2023 року). К. : КНЕУ, 2023. С.98–100.
Серія/номер: Агробізнес 2023: рік в умовах воєнного стану;
Короткий огляд (реферат): Окреслено екологічні аспекти формування агротуристичних бренд- технологій. Обґрунтовано особливості їх задіяння у забезпеченні розвитку аграрної і туристичної сфери на регіональному рівні. Відмічено конкурентні переваги формування ко-брендингових альянсів з їх позитивним впливом на забезпечення соціально-економічного й екологічного розвитку регіону в цілому, і сільських територій, зокрема. Зазначено вагомість активізації процесів екологізації аграрного господарювання і виробництва екологічно чистої та органічної продукції.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61263
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
98-100.pdf290.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.