Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61263
Title: Екологічні аспекти формування агротуристичних бренд-технологій
Authors: Газуда, Леся Михайлівна
Волощук, Надія Юріївна
Семененко, Ігор Сергійович
Keywords: екологічні аспекти, агротуристичні бренд-технології, ко-брендингові альянси, екологічно чиста продукція
Issue Date: 2023
Citation: Газуда Л. М., Волощук Н. Ю., Семененко І. С. Екологічні аспекти формування агротуристичних бренд-технологій. «Агробізнес 2023: рік в умовах воєнного стану»: зб.Всеукр. наук. конф. (19 квітня 2023 року). К. : КНЕУ, 2023. С.98–100.
Series/Report no.: Агробізнес 2023: рік в умовах воєнного стану;
Abstract: Окреслено екологічні аспекти формування агротуристичних бренд- технологій. Обґрунтовано особливості їх задіяння у забезпеченні розвитку аграрної і туристичної сфери на регіональному рівні. Відмічено конкурентні переваги формування ко-брендингових альянсів з їх позитивним впливом на забезпечення соціально-економічного й екологічного розвитку регіону в цілому, і сільських територій, зокрема. Зазначено вагомість активізації процесів екологізації аграрного господарювання і виробництва екологічно чистої та органічної продукції.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61263
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98-100.pdf290.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.