Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6128
Title: Педагогічні умови самовдосконалення соціальних педагогів у процесі професійної підготовки
Other Titles: Pedagogic conditions of self-improvement of social pedagogues in the process of professional training
Authors: Зобенько, Наталія Анатоліївна
Keywords: професійне самовдосконалення і саморозвиток, програма самовдосконалення, форми самовдосконалення, самостійна робота, головні методи самовдосконалення студента
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Зобенько, Н. А. Педагогічні умови самовдосконалення соціальних педагогів у процесі професійної підготовки / Н. А. Зобенько // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 51–53. – Бібліогр.: с. 53 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовані аспекти вдосконалення процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів засобами самовдосконалення в умовах навчання у вищих навчальних закладах. Ключові слова: професійне самовдосконалення і саморозвиток, програма самовдосконалення, форми самовдосконалення, самостійна робота, головні методи самовдосконалення студента.
The author of the article has analyzed the aspects of improving the training of future teachers of social means of self-improvement in the conditions of learning in higher education. Keywords: professional self-improvement and self-development, self-improvement program, form self-improvement, self-study, the main methods of cultivation of the student.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6128
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.