Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазуда, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorБілей, Євгеній Володимирович-
dc.date.accessioned2024-04-22T07:50:49Z-
dc.date.available2024-04-22T07:50:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГазуда М. В., Газуда С. М., Білей Є. В. Маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. 2023. Вип. 1(61). С. 50–55.uk
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24144/2409-6857.2023.1(61).50-55-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61280-
dc.description.abstractУ статті виокремлено маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів. Окреслено необхідність формування брендингу, що базуватиметься на врахуванні комплексності маркетингових підходів, які охоплюватимуть моніторинг аграрного ринку, вивчення споживчих потреб, оцінювання результатів дослідження, планування й пошук нових можливостей просування аграрної продукції на ринок. Зазначено, що в такому контексті акцентується увага на створенні власного корпоративного стилю суб’єкта аграрного господарювання, здійснення цілеспрямованої рекламної компанії, досконалого дизайну продукту, очікуваного й асоціативного сприйняття споживачем бренду. Акцентовано увагу на вагомості запровадження цифрового маркетингу відповідно до сучасних вимог аграрного господарювання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка;-
dc.subjectмаркетингові підходиuk
dc.subjectтехнології брендингуuk
dc.subjectаграрне господарюванняuk
dc.subjectпродовольча продукціяuk
dc.subjectаграрні ресурсиuk
dc.subjectпобудова сильного брендуuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.titleМаркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
278380.pdf433.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.