Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61280
Назва: Маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів
Автори: Газуда, Михайло Васильович
Газуда, Сергій Михайлович
Білей, Євгеній Володимирович
Ключові слова: маркетингові підходи, технології брендингу, аграрне господарювання, продовольча продукція, аграрні ресурси, побудова сильного бренду, цифровий маркетинг
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Газуда М. В., Газуда С. М., Білей Є. В. Маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. 2023. Вип. 1(61). С. 50–55.
Серія/номер: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів. Окреслено необхідність формування брендингу, що базуватиметься на врахуванні комплексності маркетингових підходів, які охоплюватимуть моніторинг аграрного ринку, вивчення споживчих потреб, оцінювання результатів дослідження, планування й пошук нових можливостей просування аграрної продукції на ринок. Зазначено, що в такому контексті акцентується увага на створенні власного корпоративного стилю суб’єкта аграрного господарювання, здійснення цілеспрямованої рекламної компанії, досконалого дизайну продукту, очікуваного й асоціативного сприйняття споживачем бренду. Акцентовано увагу на вагомості запровадження цифрового маркетингу відповідно до сучасних вимог аграрного господарювання.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61280
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
278380.pdf433.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.