Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61280
Title: Маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів
Authors: Газуда, Михайло Васильович
Газуда, Сергій Михайлович
Білей, Євгеній Володимирович
Keywords: маркетингові підходи, технології брендингу, аграрне господарювання, продовольча продукція, аграрні ресурси, побудова сильного бренду, цифровий маркетинг
Issue Date: 2023
Citation: Газуда М. В., Газуда С. М., Білей Є. В. Маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. 2023. Вип. 1(61). С. 50–55.
Series/Report no.: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка;
Abstract: У статті виокремлено маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів. Окреслено необхідність формування брендингу, що базуватиметься на врахуванні комплексності маркетингових підходів, які охоплюватимуть моніторинг аграрного ринку, вивчення споживчих потреб, оцінювання результатів дослідження, планування й пошук нових можливостей просування аграрної продукції на ринок. Зазначено, що в такому контексті акцентується увага на створенні власного корпоративного стилю суб’єкта аграрного господарювання, здійснення цілеспрямованої рекламної компанії, досконалого дизайну продукту, очікуваного й асоціативного сприйняття споживачем бренду. Акцентовано увагу на вагомості запровадження цифрового маркетингу відповідно до сучасних вимог аграрного господарювання.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61280
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
278380.pdf433.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.