Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61298
Назва: Методологічні основи педагогічної практики та її роль у професійному становленні вчителя біології
Інші назви: Me thodological bases of thе pedagogi­cal рrасtісе and іts robe in thе profes­sional formation of thе teacher of bi­ology
Автори: Куруц, Наталія Василівна
Ніколайчук, О. І.
Дата публікації: 2000
Видавництво: М- Студія
Бібліографічний опис: . Куруц, Н. В. Методологічні основи педагогічної практики та її роль у професійному становленні вчителя біології / Н. В. Куруц, О. І. Ніколайчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Біологія. – Ужгород, 2000. – Вип. 8. – С. 171-172. – Бібліогр.: с. 172 (2 назви). – Рез., англ.
Серія/номер: Біологія;
Короткий огляд (реферат): Саме система школа - вуз - школа - позашкільний заклад, зможе піднести навчальний процес на якісно новий рівень підготовки випускника-біолога, успішно здійснювати пошук нових дієвих форм і методів у майбутньому.
The pedagogical practice is an important section in the professional fonuation of the teacher of biology.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1YvqvlpzA-xptySQqFOa8-b8zM_kEnznH/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61298
Розташовується у зібраннях:2000 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Біологія. Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.