Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6141
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Касьянова, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-22T07:47:09Z | - |
dc.date.available | 2016-01-22T07:47:09Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Касьянова, О. М. Технологія здійснення педагогічної експертизи загальної середньої освіти регіону у системі його соціально-економічного і культурно-духовного розвитку / О. М. Касьянова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 66–68. – Бібліогр.: с. 68 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6141 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається сутність понять «експертиза», «технологія», «регіон». Визначено особливості власне педагогічної експертизи та охарактеризовано методологічні засади технології її здійснення. Виокремлено якості регіону на основні положення системної теорії дисипативних структур. Доведено необхідність застосування технології педагогічної експертизи в умовах розвитку регіональної освітньої системи. На підґрунті концептуальних засад сталого розвитку розроблено показники та індикатори сталого розвитку регіональної системи загальної середньої освіти. Ключові слова: експертиза, педагогічна експертизи, регіон, регіональна система освіти, технологія, сталий розвиток, індикатор, показник. | uk |
dc.description.abstract | The article reveals the essence of the concepts of "examination", "technology", "region". The features of this pedagogical examination and are characterized by methodological foundations of the technology its implementation. Defined as a region on the basis of systems theory of dissipative structures. The necessity of educational technology examination in development of the regional education system. Based on the concept of sustainable development provisions are designed and indicators for sustainable development of the regional system of general secondary education. Keywords: examination, pedagogical examination, region, regional system of education, technology, steady development, indicator, index. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | експертиза | uk |
dc.subject | педагогічна експертизи | uk |
dc.subject | регіон | uk |
dc.subject | регіональна система освіти | uk |
dc.subject | технологія | uk |
dc.subject | сталий розвиток | uk |
dc.subject | індикатор | uk |
dc.subject | показник | uk |
dc.title | Технологія здійснення педагогічної експертизи загальної середньої освіти регіону у системі його соціально-економічного і культурно-духовного розвитку | uk |
dc.title.alternative | Technology of pedagogical examination realization of general secondary education of region in the system of its social-economic and cultural-spiritual development | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕХНОЛОГІЯ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ.pdf | 211.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.