Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6141
Название: Технологія здійснення педагогічної експертизи загальної середньої освіти регіону у системі його соціально-економічного і культурно-духовного розвитку
Другие названия: Technology of pedagogical examination realization of general secondary education of region in the system of its social-economic and cultural-spiritual development
Авторы: Касьянова, Олена Миколаївна
Ключевые слова: експертиза, педагогічна експертизи, регіон, регіональна система освіти, технологія, сталий розвиток, індикатор, показник
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Касьянова, О. М. Технологія здійснення педагогічної експертизи загальної середньої освіти регіону у системі його соціально-економічного і культурно-духовного розвитку / О. М. Касьянова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 66–68. – Бібліогр.: с. 68 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається сутність понять «експертиза», «технологія», «регіон». Визначено особливості власне педагогічної експертизи та охарактеризовано методологічні засади технології її здійснення. Виокремлено якості регіону на основні положення системної теорії дисипативних структур. Доведено необхідність застосування технології педагогічної експертизи в умовах розвитку регіональної освітньої системи. На підґрунті концептуальних засад сталого розвитку розроблено показники та індикатори сталого розвитку регіональної системи загальної середньої освіти. Ключові слова: експертиза, педагогічна експертизи, регіон, регіональна система освіти, технологія, сталий розвиток, індикатор, показник.
The article reveals the essence of the concepts of "examination", "technology", "region". The features of this pedagogical examination and are characterized by methodological foundations of the technology its implementation. Defined as a region on the basis of systems theory of dissipative structures. The necessity of educational technology examination in development of the regional education system. Based on the concept of sustainable development provisions are designed and indicators for sustainable development of the regional system of general secondary education. Keywords: examination, pedagogical examination, region, regional system of education, technology, steady development, indicator, index.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6141
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.