Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6141
Title: Технологія здійснення педагогічної експертизи загальної середньої освіти регіону у системі його соціально-економічного і культурно-духовного розвитку
Other Titles: Technology of pedagogical examination realization of general secondary education of region in the system of its social-economic and cultural-spiritual development
Authors: Касьянова, Олена Миколаївна
Keywords: експертиза, педагогічна експертизи, регіон, регіональна система освіти, технологія, сталий розвиток, індикатор, показник
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Касьянова, О. М. Технологія здійснення педагогічної експертизи загальної середньої освіти регіону у системі його соціально-економічного і культурно-духовного розвитку / О. М. Касьянова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 66–68. – Бібліогр.: с. 68 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкривається сутність понять «експертиза», «технологія», «регіон». Визначено особливості власне педагогічної експертизи та охарактеризовано методологічні засади технології її здійснення. Виокремлено якості регіону на основні положення системної теорії дисипативних структур. Доведено необхідність застосування технології педагогічної експертизи в умовах розвитку регіональної освітньої системи. На підґрунті концептуальних засад сталого розвитку розроблено показники та індикатори сталого розвитку регіональної системи загальної середньої освіти. Ключові слова: експертиза, педагогічна експертизи, регіон, регіональна система освіти, технологія, сталий розвиток, індикатор, показник.
The article reveals the essence of the concepts of "examination", "technology", "region". The features of this pedagogical examination and are characterized by methodological foundations of the technology its implementation. Defined as a region on the basis of systems theory of dissipative structures. The necessity of educational technology examination in development of the regional education system. Based on the concept of sustainable development provisions are designed and indicators for sustainable development of the regional system of general secondary education. Keywords: examination, pedagogical examination, region, regional system of education, technology, steady development, indicator, index.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6141
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.