Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61572
Назва: Фрірайтинг як метод удосконалення навичок письма іноземною мовою (англійською)
Інші назви: Freewriting as a method of improving writing skills in a foreign language (English)
Автори: Черепинська, А. Ф.
Ключові слова: фрірайтинг, вільне письмо, вільне мислення, творчість, креативність, генерація ідей, freewriting, freethinking, freethought, creativity, idea generation
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Черепинська, А. Ф. Фрірайтинг як метод удосконалення навичок письма іноземною мовою (англійською) / А. Ф. Черепинська // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 2, вип. 21. – С. 118–123. – Бібліогр.: с. 123 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/21/part_2/24.pdf
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню фрірайтингу як дієвого методу вдосконалення навичок письма студентами, бажаючими оволодіти англійською мовою як іноземною. При вивченні іноземної мови чітко розмежовуються поняття оволодіння навиками слухання, говоріння, читання, письма. Уточнюється, що навики письма передбачають використання на практиці знань з різних жанрів. Розкрито сутність та зміст фрірайтингу із точки зору значення лексеми «вільного» подання думок, елементів поєднання із методами мозгового штурму, синектики. Подано різні точки зору щодо розуміння письмової техніки фрірайтінг у контексті прихованих когнітивних резервів свідомості особистості. Вказано на можливі непорозуміння, приховані проблеми при некоректному написанні текстів англійкою мовою, наслідки для особистості – одержувача повідомлень при нехтуванні використання техніки фрірайтингу. Окреслено головні принципи успішності застосування методики фрірайтингу із метою отримання найбільші значущих результатів. Розглянуто прикладні аспекти застосування фрірайтингу для студентів із середнім рівнем володіння англійською мовою (B1). Подано ряд вправ на розкриття письмового потенціалу особистості студентів. Серед них такі, які спонукають до відображення на папері складної життєвої ситуації, зокрема змалювання життєвих подій, які виснажують морально та фізично – фактів без пошуку рішень. Серед вправ також і завдання на переосмислення значення знайомих слів, виключення зациклення та активація переходу від однієї думки до іншої, зміна жанру викладення та генерації думок, створення нових форматів текстів-лендінгів. Простежується, що застосування методики фрірайтингу дозволяє розблокувати свідомість, дистанціюватися від шаблонного інтелекту, сприяє вільному асоціативному потоку, відключенню критичної частини розуму. Техніка фрірайтингу під час вивчення англійської мови як іноземної дозволяє думкам особистості природним чином перетікати на сторінки, розблокувати когнітивні упередження.
The article is devoted to the study of freewriting as an effective method of improving writing skills by students, who want to master English as a foreign language. The study of foreign languages involves mastering the skills like listening, speaking, reading, and writing. It is clarified, that writing skills imply the use of knowledge from different literary genres. The essence and content of freewriting from the point of view of the lexeme «free» opinion, the possible of combining freewriting with brainstorming techniques, synectics are revealed. Different points of view regarding the understanding of the freewriting in the context of hidden cognitive reserves personality are considered. It is pointed out, that there may be possible misunderstandings, hidden problems with incorrect writing texts in English. One of the consequences of neglecting the use of freewriting is a misunderstanding of what is being said. The main principles of success of the application of the freewriting in order to obtain the most significant results are outlined. Applied aspects of freewriting for students with an average level of English (B1) are considered. A number of exercises for the disclosure of the written potential of the students' personality are presented. Among the exercises are those that encourage the reflection on paper of a difficult life situation, the description of unsuccessful life cases, which are exhausting morally and physically. It can be seen that the use of the technique of freeriting allows to unlock consciousness, take a distance from the stereotyped intellect, promotes free associative flow, disabling the critical part of the mind. The technique of freewriting in the study of English as a foreign language allows a person's thoughts to naturally flow to the pages, to unlock cognitive prejudices.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61572
ISSN: 2663-4899
Розташовується у зібраннях:2022 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 21 (Том 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФРІРАЙТИНГ ЯК МЕТОД УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА.pdf479.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.