Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6174
Title: Освітні технології в процесі формування креативності майбутніх соціальних педагогів
Other Titles: Educational technologies in the process of creativity training in future social teachers
Authors: Петришин, Людмила Йосипівна
Keywords: креативність, творчість, освітні технології, креативні освітні технології, соціальний педагог
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Петришин, Л. Й. Освітні технології в процесі формування креативності майбутніх соціальних педагогів / Л. Й. Петришин // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 111–114. – Бібліогр.: с. 114 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті подається теоретичний аналіз проблеми формування особистісної креативності майбутніх соціальних педагогів; аналізується проблема креативності і творчості як прояву творчого формування особистості фахівців соціальнопедагогічної сфери діяльності; подається теоретично-прикладна характеристика впливу освітніх технологій на розвиток креативності майбутніх соціальних педагогів. Ключові слова: креативність, творчість, освітні технології, креативні освітні технології, соціальний педагог.
In the article theoretical analysis of problems of formation of creative personality of future pedagogues have been conducted. Theoretical applied characteristics of influence of interactive technologies on the development of creativityof social pedagogues–to–be has been provided. Key words: creativity, creativity, educational technology, creative obrazovateln technology, social pedagogue.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6174
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.