Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61750
Назва: Features of professional and pedagogical activity of a higher education teacher
Інші назви: Специфіка професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи
Автори: Klyap, Marianna
Tamozhska, Iryna
Tymofiienko, Nataliia
Demianiuk, Antonina
Tsurkan, Maria
Ключові слова: higher education, pedagogical activity, professional competencies, requirements for professional activity, specifics of working with students, teaching and assessment methods, research activities, formation of professional identity, challenges, prospects for the development of the profession.
Дата публікації: 30-бер-2023
Видавництво: Amazonia Investiga
Бібліографічний опис: Tamozhska, I., Tymofiienko, N., Demianiuk, A., Klyap, M., & Tsurkan, M. (2023). Features of professional and pedagogical activity of a higher education teacher. Amazonia Investiga, 12(63), 148-155. https://doi.org/10.34069/AI/2023.63.03.13
Серія/номер: Volume 12;Issue 63
Короткий огляд (реферат): Determining the peculiarities of the pedagogical activity of higher education teachers is important not only from a scientific viewpoint but also for solving strategic and tactical educational problems. Among these problems is the improvement of the quality of higher education, which is one of the priorities. The article aims to reveal the peculiarities of the work of a higher education teacher, his or her professional competencies, and requirements for this profession to improve the efficiency of the educational process and train quality specialists with higher education. The methods used to write the article were analysis, synthesis, generalization, explanation, and qualification of data. One of the main specifics of the professional and pedagogical activities of a higher education teacher is the need to combine research and teaching. A teacher must have a high level of scientific knowledge, be aware of the latest achievements and trends in their field, conduct research, and publish scientific papers. Moreover, he or she must be able to translate complex scientific concepts into an accessible language for students and other listeners to transfer the necessary knowledge and skills.
Опис: Визначення особливостей педагогічної діяльності викладачів вищої школи має важливе значення не лише в науковому плані, а й для вирішення стратегічних і тактичних освітніх проблем, серед яких підвищення якості вищої освіти займає одне з пріоритетних місць. Метою теми є розкриття особливостей роботи викладача вищої школи, його професійних компетенцій та вимог, які ставляться до цієї професії, з метою підвищення ефективності навчального процесу та підготовки якісних фахівців з вищою освітою. Методами написання статті стали аналіз, синтез, узагальнення пояснення та кваліфікація даних. Однією з основних специфік професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи є необхідність поєднання науково-дослідницької та навчальної роботи. Викладач повинен мати високий рівень наукових знань у своїй галузі, бути в курсі останніх досягнень та трендів у своїй галузі, проводити наукові дослідження та публікувати наукові праці. При цьому він повинен вміти перекладати складні наукові концепції в доступну мову для студентів та інших слухачів, щоб передати їм необхідні знання та вміння.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61750
ISSN: 2322 - 6307
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WOS 2321-Article Text-7773-3-10-20230523.pdfarticle299.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.