Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКляп, М.І.-
dc.contributor.authorЛукʼяник, Л.В.-
dc.contributor.authorКравець, Н.П.-
dc.date.accessioned2024-05-05T07:46:45Z-
dc.date.available2024-05-05T07:46:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКляп М.І., Лукʼяник Л.В., Кравець Н.П. Шляхи подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного, молодшого шкільного віку та у дітей з аутизмом. Інноваційна педагогіка. Випуск 62. Том 1, 2023. С.71-74.uk
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61755-
dc.description.abstractУ статті розглядається одна з актуальних проблем сучасного світу – як подолати загальний недорозвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Звертається увага на проблему порушення мовлення дітей цього віку. Викладено основний змісту корекційно-педагогічної роботи з подолання загального недорозвитку мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Виявлено порушення мовленнєвого розвитку, а також вибір доцільних та оптимальних педагогічних і коригувальних методів логопедичної роботи в сучасних умовах є актуальним. Розкрито сутність понять «загальний недорозвиток мовлення» та «аутизм». Виявлено та описано рівні загального недорозвитку мовлення. Основну увагу приділено методиці подолання загального недорозвитку мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Приведено корекційно-педагогічну роботу. Визначено цілі та завдання даної роботи. Охарактеризовано умови та способи формування мовленнєвого спілкування дитини. Подано ключові напрямки подолання загального недорозвитку на кожному рівні. Охарактеризовано категорію загального недорозвитку мовлення в дітей з особливими освітніми потребами (діти з аутизмом), які гостро потребують комплексної та кваліфікованої педагогічної та психологічної підтримки. Враховуються ознаки аутизму та особливості мовлення цих дітей. Представлено кілька ефективних стратегій боротьби із загальним недорозвитком дітей з аутизмом. На основі аналізу наукової та педагогічної літератури представлено шляхи подолання загального недорозвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Перспективність дослідження забезпечується єдністю теорії та методології. Викладений матеріал у статті сприятиме подальшому розвитку досліджень шляхом подолання загального недорозвитку мовлення дітей досліджуваного віку, удосконаленню змісту навчання дітей з особливими освітніми потребами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.relation.ispartofseries1 (62);-
dc.subjectзагальний недорозвиток мовлення (ЗНМ)uk
dc.subjectдіти дошкільного та молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectшляхи подоланняuk
dc.subjectаутизмuk
dc.subjectкорекційна роботаuk
dc.titleШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗАГАЛЬНОГО НЕДОРОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО, МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З АУТИЗМОМuk
dc.title.alternativeWAYS TO OVERCOME GENERAL SPEECH DEVELOPMENT IN PRESCHOOL CHILDREN, YOUNGER SCHOOL AGE AND CHILDREN WITH AUTISMuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.