Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61755
Назва: ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗАГАЛЬНОГО НЕДОРОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО, МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ
Інші назви: WAYS TO OVERCOME GENERAL SPEECH DEVELOPMENT IN PRESCHOOL CHILDREN, YOUNGER SCHOOL AGE AND CHILDREN WITH AUTISM
Автори: Кляп, М.І.
Лукʼяник, Л.В.
Кравець, Н.П.
Ключові слова: загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ), діти дошкільного та молодшого шкільного віку, діти з особливими освітніми потребами, шляхи подолання, аутизм, корекційна робота
Дата публікації: 2023
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Кляп М.І., Лукʼяник Л.В., Кравець Н.П. Шляхи подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного, молодшого шкільного віку та у дітей з аутизмом. Інноваційна педагогіка. Випуск 62. Том 1, 2023. С.71-74.
Серія/номер: 1 (62);
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається одна з актуальних проблем сучасного світу – як подолати загальний недорозвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Звертається увага на проблему порушення мовлення дітей цього віку. Викладено основний змісту корекційно-педагогічної роботи з подолання загального недорозвитку мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Виявлено порушення мовленнєвого розвитку, а також вибір доцільних та оптимальних педагогічних і коригувальних методів логопедичної роботи в сучасних умовах є актуальним. Розкрито сутність понять «загальний недорозвиток мовлення» та «аутизм». Виявлено та описано рівні загального недорозвитку мовлення. Основну увагу приділено методиці подолання загального недорозвитку мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Приведено корекційно-педагогічну роботу. Визначено цілі та завдання даної роботи. Охарактеризовано умови та способи формування мовленнєвого спілкування дитини. Подано ключові напрямки подолання загального недорозвитку на кожному рівні. Охарактеризовано категорію загального недорозвитку мовлення в дітей з особливими освітніми потребами (діти з аутизмом), які гостро потребують комплексної та кваліфікованої педагогічної та психологічної підтримки. Враховуються ознаки аутизму та особливості мовлення цих дітей. Представлено кілька ефективних стратегій боротьби із загальним недорозвитком дітей з аутизмом. На основі аналізу наукової та педагогічної літератури представлено шляхи подолання загального недорозвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Перспективність дослідження забезпечується єдністю теорії та методології. Викладений матеріал у статті сприятиме подальшому розвитку досліджень шляхом подолання загального недорозвитку мовлення дітей досліджуваного віку, удосконаленню змісту навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61755
ISSN: 2663-6085
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корекція мовлення дітей дошкільного віку та з аутизмом-09.23.pdfarticle148.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.