Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРатинська, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-01-25T07:58:35Z-
dc.date.available2016-01-25T07:58:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРатинська, О. М. Налагодження спілкування в учнів середнього шкільного віку як соціально-педагогічна проблема / О. М. Ратинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 136–138. – Бібліогр.: с. 138 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6183-
dc.description.abstractУ статті подається аналіз теоретичних засад спілкування в середньому шкільному віці та змісту процесу налагодження спілкування учнів середнього шкільного віку, проведено практичну роботу щодо удосконалення процесу спілкування в учнів середнього шкільного віку. Показано, що участь у тренінгу дала можливість удосконалити процес спілкування в учнів середнього шкільного віку. Ключові слова: спілкування, учні середнього шкільного віку, соціальний педагог, бар’єри спілкування.uk
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical foundations of communication in the middle school age and content of debugging communication students middle school age, conducted practical work to improve the communication process in the secondary school age. Shown that participation in the training provided an opportunity to improve the process of communication in secondary school age. Key words: communication, students middle school age, social pedagogue, barriers of communication.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectучні середнього шкільного вікуuk
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.subjectбар’єри спілкуванняuk
dc.titleНалагодження спілкування в учнів середнього шкільного віку як соціально-педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativeDevelopment of communication in pupils of a middle school age as a social and pedagogical problemuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.