Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6184
Назва: Розвиток професійної педагогічної освіти на Закарпатті у Чехословацький період
Інші назви: The development of the professional pedagogical education in Transcarpathian region during the Czechoslovakian period
Автори: Розлуцька, Галина Миколаївна
Ключові слова: професійна освіта, педагогічні кадри, учительські семінарії, культурно-освітній процес
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Розлуцька, Г. М. Розвиток професійної педагогічної освіти на Закарпатті у Чехословацький період / Г. М. Розлуцька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 138–141. – Бібліогр.: с. 141 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес становлення професійної освіти на Закарпатті під час входження до складу Чехословаччини та виділяються переваги і недоліки цього періоду. Важливим аспектом для цілісного розгляду становлення освіти на Закарпатті є взаємовплив чехословацьких і західноукраїнських народів. Певні труднощі перешкоджали діяльності педагогічних закладів та здобуттю якісної освіти, що призвело до браку кваліфікованих педагогічних кадрів. Дослідження навчального процесу в інших фахових школах Закарпаття стануть предметом подальшої наукової роботи. Ключові слова: професійна освіта, педагогічні кадри, учительські семінарії, культурно-освітній процес.
The article has considered the process of the formation of the professional education in Transcarpathian region while being the part of Czechoslovakia and has determined advantages and disadvantages of this period. The interplay of Czechoslovakian and West-Ukrainian people is the important aspect for the investigation of the whole educational process in Transcarpathian region. Some problems prevented from the functioning of pedagogical institutions and gaining the qualitative education, what led to the lack of the qualified pedagogical staff. The investigation of the studying process in the other professional schools of Transcarpathian region will be the objective for the further scientific work. Key words: professional education, pedagogical staff, teacher training colleges, cultural-educational process.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6184
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗАКАРПАТТІ.pdf175.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.