Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6189
Title: Арт-педагогічний супровід молодших школярів
Other Titles: Аrt-pedagogical accompaniment of junior schoolchildren
Authors: Сорока, Ольга Вікторівна
Keywords: арт-педагогіка, арт-терапія, молодший школяр, супровід, арт-педагогічний супровід
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Сорока, О. В. АРТ-педагогічний супровід молодших школярів / О. В. Сорока // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 152–155. – Бібліогр.: с. 155 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті представлено основні наукові підходи до визначення поняття «супровід», «арт-педагогічний супровід»; проаналізовано принципові відмінності між поняттями «арт- терапія» і «арт-педагогіка». Розкрито суть, завдання і функціональні можливості арт-педагогіки. Визначено завдання арт-педагогічного супроводу молодших школярів. Ключові слова: арт-педагогіка, арт-терапія, молодший школяр, супровід, арт-педагогічний супровід.
In the article the basic scientific approaches to the determination of concepts «accompaniment», «аrt-pedagogical accompaniment» have been presented; fundamental differences between concepts «art-therapy» and «аrt-pedagogic» have been analysed. Essence, tasks and functional possibilities of аrt-pedagogic have been reveled. The tasks of аrt-pedagogical accompaniment of junior schoolchildren have been set. Keywords: аrt-pedagogic, art-therapy, junior schoolboy, accompaniment, аrt-pedagogical accompaniment.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6189
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АРТ-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.pdf196.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.