Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6202
Title: Генезис шкільного консультування у США
Other Titles: School counseling genesis in the USA
Authors: Тичинська, Ольга
Keywords: шкільний консультант, моделі шкільного консультування, наставництво, Американська асоціація шкільного консультування, національна модель американської асоціації шкільних консультантів, компетенції, компоненти
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Тичинська, О. Генезис шкільного консультування у США / О. Тичинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 167–169. – Бібліогр.: с. 169 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті досліджується еволюція та генезис шкільного консультування у США, проаналізовано особливості професії шкільного консультування, визначено роль шкільного консультанта в освітньому процесі загальноосвітніх навчальних закладів США. Ключові слова: шкільний консультант, моделі шкільного консультування, наставництво, Американська асоціація шкільного консультування, національна модель американської асоціації шкільних консультантів, компетенції, компоненти.
The article deals with the evolution and genesis of school counseling in the USA. Peculiarities of school counseling profession were analyzed. The role of school counselor in the process of K-12 schools in the USA was determined. Key words: school counselor, school counseling models, guidance, American School Counselor Association (ASCA), ASCA National Model, competencies, components.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6202
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГЕНЕЗИС ШКІЛЬНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ У США.pdf191.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.