Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62153
Title: | Методика викладання германських мов та особливості їх перекладу |
Other Titles: | Methods of teaching Germanic languages and features of their translation |
Authors: | Приймак, Л. Б. Кабаченко, І. Л. Боднар, О. М. |
Keywords: | германські мови, інтерактивний метод навчання, інтерференція, міжмовні омоніми, мовленнєва компетенція, переклад, Germanic languages, interactive teaching method, interference, interlingual homonyms, speech competence, translation |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Приймак, Л. Б. Методика викладання германських мов та особливості їх перекладу / Л. Б. Приймак, І. Л. Кабаченко, О. М. Боднар // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 2, вип. 23. – С. 201–206. – Бібліогр.: с. 206 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/23/part_2/39.pdf |
Series/Report no.: | Закарпатські філологічні студії; |
Abstract: | Статтю присвячено дослідженню інтерактивних методів викладання германських мов та особливостям їх перекладу. Мета статті полягає у виявленні ефективних способів розвитку мовної та мовленнєвої, а також перекладацької компетенцій у навчанні германських мов, зокрема англійської та німецької, українських студентів-філологів.
До розв’язання завдань розвідки залучено загальнонаукові методи, що включають описовий метод, спостереження,
узагальнення, систематизації, словникових дефініцій та інтерпретації. Аналіз проведеного дослідження уможливив
висновок, що навчання германським мовам вимагає впровадження інтерактивних форм навчання з метою підвищення ефективності навчального процесу. У статті розглянуто такі інтерактивні методи навчання як обговорення
у групах, тренінги, дискусія, метод «мозкового штурму», проблемне навчання, тематичні презентації, метод екскурсійної діяльності та запропоновано методи навчання міжмовним омонімам. Важливим є те, що у статті надаються
покрокові інструкції до використання кожного методу та описані очікувані результати від його застосування. Кожен
метод спрямований на розвиток не лише мовної, а й мовленнєвої компетенції, а також готує студентів до професійної діяльності. У результаті комплексного аналізу розроблено загальну методологію навчання германських
мов та умотивовано доцільність застосування розглянутих методів. На основі комплексного аналізу доведено, що
впровадження зазначених методів навчання германських мов створює на занятті атмосферу вільного спілкування,
що характеризується співпрацею між учасниками освітнього процесу, рівністю аргументів, накопиченням загальних
знань, справедливою оцінкою та взаємоконтролем. Доведено, що використання інтерактивних технологій дозволяє
залучити до навчального процесу усіх студентів, незалежно від рівня володіння мовою. The article is devoted to the study of interactive methods of teaching German languages and the peculiarities of their translation. The aim of the article is to identify effective ways to develop language and speech, as well as translation competencies in the teaching of Germanic languages, including English and German, Ukrainian students of philology. General scientific methods are involved in solving intelligence tasks, including descriptive method, observation, generalization, systematization, vocabulary definitions and interpretation. The analysis of the study allowed us to conclude that teaching German requires the introduction of interactive forms of learning in order to increase the efficiency of the educational process. The article considers such interactive teaching methods as group discussions, trainings, discussion, brainstorming method, problem-based learning, thematic presentations, excursion method and methods of teaching interlingual homonyms. It is important that the article provides step-by-step instructions for using each method and describes the expected results from its application. Each method is aimed at developing not only language but also speech competence, and also prepares students for professional activities. As a result of the complex analysis the general methodology of teaching German languages is developed and expediency of application of the considered methods is motivated. Based on a comprehensive analysis, it is proved that the introduction of these methods of teaching German creates an atmosphere of free communication, characterized by cooperation between participants in the educational process, equality of arguments, accumulation of common knowledge, fair assessment and mutual control. It is proved that the use of interactive technologies allows to involve all students in the educational process, regardless of the level of language proficiency. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62153 |
ISSN: | 2663-4899 |
Appears in Collections: | Закарпатські філологічні студії Випуск 23 Том 2 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ГЕРМАНСЬКИХ МОВ.pdf | 348.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.