Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62231
Назва: | АНАЛІЗ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ В ТРАНЗАКТИВНИХ ЕНЕРГЕТИЧНИХ СИСТЕМАХ |
Інші назви: | ANALYSIS AND OPTIMIZATION OF ELECTRIC VEHICLE CHARGING PROCESSES IN TRANSACTIVE ENERGY SYSTEMS |
Автори: | Бєлоха, Галина Сергіївна Стржелецьки, Ришард Дерев'янко, Денис Григорович Радиш, Ігор Петрович |
Ключові слова: | Microgrid, електромобіль, заряд електромобіля, транзактивна система, розумна зарядка, локальні системи |
Дата публікації: | 16-тра-2024 |
Видавництво: | КПІ ім. Ігоря Сікорського Видавництво «Політехніка» |
Бібліографічний опис: | Бєлоха Г.С., Стржедецьки Р., Дерев’янко Д.Г., Радиш І.П. Аналіз та оптимізація процесів за-ряду електромобілей в транзактивних енергетичних системах. Енергетика: економіка, техно-логії, екологія. 2024. №2., Київ, КПІ ім. Сікорського. С.59-66. https://doi.org/10.20535/1813-5420.2.2024.303076. |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження розумної зарядки електромобілів дозволяє операторам локальних електромереж і постачальникам електроенергії впроваджувати нові бізнес-моделі взаємодії електромобілів з мережею. Крім оптимального відбору потужностей Мicrogrid при заряді електромобілів, важливо і використання різних методів заряду. Для задоволення інтересів всіх учасників локальних систем з економічної та технічної точки зору обрано концепцію транзактивної енергії. Проведено дослідження впливу різних методів керування зарядом на ККД батареї EV, таких як двоетапне заряджання (СС-СV), прискорену заряду (ВС) та альтернативну багаторівневу зарядку MSCC. Оптимізація процесів заряду має на меті не тільки збільшення прибутку від продажу електроенергії, а також мінімізація витрат на зарядку за допомогою оптимального потоку електроенергії від мережі до автомобіля. Запропонована цільова функція залежить від потужності генерації усіх джерел які входять до системи, стану заряду систем зберігання, часу добу, часу заряджання електромобілів, швидкості заряджання, ціни на електроенергію. Система керування, вирішуючи цільову функцію, сама обирає та пропонує споживачу та агрегатору метод заряджання, який для даних параметрів системи буде оптимальним для усіх учасників транзактивної системи. Цифровим моделюванням досліджено три методи заряд, для чотирьох різних типів електромобілів, всі розглянуті методи заряду високі показники енергоефективності які можливо використовувати, як методи керування при заряді електромобілів від локальних систем. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62231 |
ISSN: | 1813-5420 (Print) 2308-7382 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри землевпорядкування та кадастру |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
303076-Article Text-702610-1-10-20240515.pdf | 278.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.