Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6223
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦвяк, Лариса Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-01-25T12:05:34Z-
dc.date.available2016-01-25T12:05:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЦвяк, Л. В. Особливості навчання другої іноземної мови у вищому правоохоронному навчальному закладі / Л. В. Цвяк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 185–188. – Бібліогр.: с. 187–188 (14 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6223-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню необхідності оволодіння майбутніми прикордонниками другою іноземною мовою, визначенню доцільних методів навчання мови, враховуючи специфіку вищого навчального закладу, в світлі Болонського процесу. Вивчаються переваги та недоліки білінгвального навчання у немовному вищому навчальному закладі. Акцентується увага економії аудиторного часу на вивчення другої іноземної мови шляхом застосування інтерактивної дошки SMARTboard та досвіду курсантів, набутого при вивченні першої іноземної мови. Ключові слова: друга іноземна мова, білінгвальне навчання, мова професійної комунікації, компенсаторна компетенція, інтерактивна дошка.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the research of necessity for the future border guards to obtain the knowledge of the second language, to defining the appropriate teaching methods taking into consideration the specification of the high educational establishment, according to the demands of the Bologna process. The author studies advantages and disadvantages of bilingual teaching in non-philological high educational establishment. The main attention is focused on effective usage of time during class activity process while teaching the second foreign language using interactive SMARTboard and cadets’ experience as to learning of the first foreign language. Key words: the second foreign language, bilingual teaching, language for professional communication, compensator's competence, interactive boarduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдруга іноземна моваuk
dc.subjectбілінгвальне навчанняuk
dc.subjectмова професійної комунікаціїuk
dc.subjectкомпенсаторна компетенціяuk
dc.subjectінтерактивна дошкаuk
dc.titleОсобливості навчання другої іноземної мови у вищому правоохоронному навчальному закладіuk
dc.title.alternativeSpecificity of teaching the second foreign language in the higher law-enforcement educational establishmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf167.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.