Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6223
Назва: Особливості навчання другої іноземної мови у вищому правоохоронному навчальному закладі
Інші назви: Specificity of teaching the second foreign language in the higher law-enforcement educational establishment
Автори: Цвяк, Лариса Вікторівна
Ключові слова: друга іноземна мова, білінгвальне навчання, мова професійної комунікації, компенсаторна компетенція, інтерактивна дошка
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Цвяк, Л. В. Особливості навчання другої іноземної мови у вищому правоохоронному навчальному закладі / Л. В. Цвяк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 185–188. – Бібліогр.: с. 187–188 (14 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню необхідності оволодіння майбутніми прикордонниками другою іноземною мовою, визначенню доцільних методів навчання мови, враховуючи специфіку вищого навчального закладу, в світлі Болонського процесу. Вивчаються переваги та недоліки білінгвального навчання у немовному вищому навчальному закладі. Акцентується увага економії аудиторного часу на вивчення другої іноземної мови шляхом застосування інтерактивної дошки SMARTboard та досвіду курсантів, набутого при вивченні першої іноземної мови. Ключові слова: друга іноземна мова, білінгвальне навчання, мова професійної комунікації, компенсаторна компетенція, інтерактивна дошка.
The article is devoted to the research of necessity for the future border guards to obtain the knowledge of the second language, to defining the appropriate teaching methods taking into consideration the specification of the high educational establishment, according to the demands of the Bologna process. The author studies advantages and disadvantages of bilingual teaching in non-philological high educational establishment. The main attention is focused on effective usage of time during class activity process while teaching the second foreign language using interactive SMARTboard and cadets’ experience as to learning of the first foreign language. Key words: the second foreign language, bilingual teaching, language for professional communication, compensator's competence, interactive board
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6223
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf167.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.