Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62253
Назва: | Деякі проблеми викладання граматики китайської мови українським студентам |
Інші назви: | Some problems of teaching Chinese grammar to Ukrainian students |
Автори: | Ємельянова, Д. В. |
Ключові слова: | китайська мова, граматика, заклади вищої освіти, навчання студентів, Chinese language, grammar, institutions of higher education, student education |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Ємельянова, Д. В. Деякі проблеми викладання граматики китайської мови українським студентам / Д. В. Ємельянова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 1, вип. 25. – С. 156–162. – Бібліогр.: с. 162 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/25/part_1/29.pdf |
Серія/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Короткий огляд (реферат): | Інтерес до Китаю і, як наслідок, до вивчення китайської мови у наші часи обумовлений успіхами цієї країни в різних сферах життя – економіці, політиці, науці та освіті. Перспективність навчання китайської мови пояснює активне
впровадження цієї мови на державному рівні у загальноосвітніх школах та закладах вищої освіти нашої країни.
Актуальність проведеного дослідження з проблем викладання граматики китайської мови обумовлена тим, що
в Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» здійснюється підготовка студентів за спеціальністю «Середня освіта (Мова і література китайська». Результати такого
дослідження необхідні студентам цієї спеціальності не тільки в процесі навчання, а також під час проходження
педагогічної практики у загальноосвітніх школах України, в Інституті Конфуція та в Харбінському педагогічному
університеті, який є одним із провідних вищих навчальних закладів Китаю.
У статті на матеріалі досліджень українських, західних і китайських вчених проведено аналіз наукових праць
з граматики китайської мови. Виявлено деякі особливості поняття слово і словосполучення в українській і китайській мовах. Наведено приклади простих за написанням китайських ієрогліфів. Розглянуто особливості побудови
простих речень з елементарною структурою: «суб’єкт (іменник, займенник) + дія (дієслово)», «суб’єкт (іменник,
займенник) + дія (дієслово) + об’єкт» та ускладнених речень з обставинами часу і місця та тривалістю дії. Результати досліджень впроваджено в процес навчання граматики китайської мови студентів Університету Ушинського,
які проходять підготовку за спеціальністю «Середня освіта (Мова і література китайська)».
Планується подальша публікація розробок з правил побудови ускладнених китайських речень з іншими групами
доповнень, складних китайських речень з вживанням службових слів та вигуків, а також особливостей розділових
знаків в китайській мові та створення на матеріалах цих досліджень методичного посібника з навчання граматики
китайської мови українських студентів. Interest in China and, as a result, in learning the Chinese language in our time is due to the success of this country in various spheres of life – economy, politics, science and education. The prospect of learning Chinese explains the active implementation of this language at the state level in secondary schools and institutions of higher education in our country. The relevance of the conducted research on the problems of teaching the grammar of the Chinese language is explained by the fact that the State institution "Southern Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushinsky" trains students in the specialty "Secondary education (Chinese language and literature)». The results of such research are necessary for students of this specialty not only in the process of learning, as well as during pedagogical practice in secondary schools of Ukraine, in the Confucius Institute and in Harbin Pedagogical University, which is one of the leading higher educational institutions in China. In the article, an analysis of scientific works on the grammar of the Chinese language was carried out based on the research material of Ukrainian, Western and Chinese scientists. Some features of the concept of word and phrase in the Ukrainian and Chinese languages have been revealed. Examples of simple Chinese characters are given. Are considered the peculiarities of the construction of simple sentences with an elementary structure: "subject (noun, pronoun) + action (verb)", "subject (noun, pronoun) + action (verb) + object" and complicated sentences with circumstances of time , the circumstances of the place and the duration of the action. The results of the research are implemented in the process of learning the grammar of the Chinese language for students of Ushinsky University, who are undergoing training in the specialty "Secondary Education (Chinese Language and Literature)". It is planned to further publish developments on the rules for constructing complex Chinese sentences with other groups of additions, as well as complex Chinese sentences, with the use of official words and exclamations, as well as the peculiarities of punctuation marks in the Chinese language and the creation are considered of a methodical guide. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62253 |
ISSN: | 2663-4899 |
Розташовується у зібраннях: | Закарпатські філологічні студії Випуск 25 Том 1 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМАТИКИ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ.pdf | 483.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.