Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧижська, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorШтофель, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-01-25T12:24:31Z-
dc.date.available2016-01-25T12:24:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧижська, Т. Г. Методичні можливості особистісно-орієнтованого навчання фізики учнів гуманітарних класів / Т. Г. Чижська, О. О. Штофель // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 191–193. – Бібліогр.: с. 192–193 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6228-
dc.description.abstractУ статті розкривається значення врахування психологічних і соціонічних особливостей учнів класів гуманітарного профілю, що створює підґрунтя для належного формування в них теоретичного, практичного, критичного та креативного мислення. Актуальність запропонованого підходу полягає не лише у залученні учнів до вивчення фізики, але й створенні в них сталого прагнення до подальшого саморозвитку в цьому напрямі. Ключові слова: гуманізація освіти, особистісно-орієнтованої методики навчання фізики, гуманітарні класи, критичне мислення.uk
dc.description.abstractThe authors of the article have considered the taking into account of psychological and socional features of pupils of classes of humanitarian profile while creating the basis for corresponding formation of theoretical, practical, critical and creative thinking in them. Key words: the humanization of education, the personal-focused technique of physics teaching, humanitarian classes, critical thinking.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectгуманізація освітиuk
dc.subjectособистісно-орієнтованої методики навчання фізикиuk
dc.subjectгуманітарні класиuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.titleМетодичні можливості особистісно-орієнтованого навчання фізики учнів гуманітарних класівuk
dc.title.alternativeMethodical possibilities of personality-based teaching of physic s to the pupils of humanitarian classesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.