Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6228
Назва: Методичні можливості особистісно-орієнтованого навчання фізики учнів гуманітарних класів
Інші назви: Methodical possibilities of personality-based teaching of physic s to the pupils of humanitarian classes
Автори: Чижська, Тетяна Григорівна
Штофель, Ольга Олександрівна
Ключові слова: гуманізація освіти, особистісно-орієнтованої методики навчання фізики, гуманітарні класи, критичне мислення
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Чижська, Т. Г. Методичні можливості особистісно-орієнтованого навчання фізики учнів гуманітарних класів / Т. Г. Чижська, О. О. Штофель // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 191–193. – Бібліогр.: с. 192–193 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається значення врахування психологічних і соціонічних особливостей учнів класів гуманітарного профілю, що створює підґрунтя для належного формування в них теоретичного, практичного, критичного та креативного мислення. Актуальність запропонованого підходу полягає не лише у залученні учнів до вивчення фізики, але й створенні в них сталого прагнення до подальшого саморозвитку в цьому напрямі. Ключові слова: гуманізація освіти, особистісно-орієнтованої методики навчання фізики, гуманітарні класи, критичне мислення.
The authors of the article have considered the taking into account of psychological and socional features of pupils of classes of humanitarian profile while creating the basis for corresponding formation of theoretical, practical, critical and creative thinking in them. Key words: the humanization of education, the personal-focused technique of physics teaching, humanitarian classes, critical thinking.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6228
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.