Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6228
Title: Методичні можливості особистісно-орієнтованого навчання фізики учнів гуманітарних класів
Other Titles: Methodical possibilities of personality-based teaching of physic s to the pupils of humanitarian classes
Authors: Чижська, Тетяна Григорівна
Штофель, Ольга Олександрівна
Keywords: гуманізація освіти, особистісно-орієнтованої методики навчання фізики, гуманітарні класи, критичне мислення
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Чижська, Т. Г. Методичні можливості особистісно-орієнтованого навчання фізики учнів гуманітарних класів / Т. Г. Чижська, О. О. Штофель // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 191–193. – Бібліогр.: с. 192–193 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкривається значення врахування психологічних і соціонічних особливостей учнів класів гуманітарного профілю, що створює підґрунтя для належного формування в них теоретичного, практичного, критичного та креативного мислення. Актуальність запропонованого підходу полягає не лише у залученні учнів до вивчення фізики, але й створенні в них сталого прагнення до подальшого саморозвитку в цьому напрямі. Ключові слова: гуманізація освіти, особистісно-орієнтованої методики навчання фізики, гуманітарні класи, критичне мислення.
The authors of the article have considered the taking into account of psychological and socional features of pupils of classes of humanitarian profile while creating the basis for corresponding formation of theoretical, practical, critical and creative thinking in them. Key words: the humanization of education, the personal-focused technique of physics teaching, humanitarian classes, critical thinking.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6228
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.