Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62490
Назва: | Академічне письмо для здобувачів вищої освіти юридичних спеціальностей |
Інші назви: | Academic writing for students of legal specialities |
Автори: | Томчаковська, Ю. О. Строченко, Л. В. Томчаковський, О. Г. Тупікова, Т. В. |
Ключові слова: | академічне письмо, аналіз наукового тексту, компетентності, професійне мовлення, academic writing, analysis of scientific text, competences, professional speech |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Томчаковська, Ю. О. Академічне письмо для здобувачів вищої освіти юридичних спеціальностей / Ю. О. Томчаковська, Л. В. Строченко, О. Г. Томчаковський, Т. В. Тупікова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 2, вип. 25. – С. 255–259. – Бібліогр.: с. 259 (7 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/25/part_2/46.pdf |
Серія/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено розгляду структури, мети, завдань та змістового наповнення навчальної дисципліни «Академічне письмо» для здобувачів вищої освіти юридичних спеціальностей на матеріалі робочих програм для аспірантів Національного університету «Одеська юридична академія». Освітньо-наукова програма підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії за спеціальністю 293 «Міжнародне право» передбачає три обов’язкові
освітні компоненти, пов’язані із академічним письмом, а саме: «Академічне писемне мовлення», «Аудіювання
і професійне мовлення» та «Аналіз наукового/професійного тексту». На першому етапі здобувачі вищої освіти
знайомляться з основами академічного письма англійською мовою у цілому та з правилами оформлення і побудови окремих елементів наукового та професійного текстів. Другий етап передбачає вдосконалення різних форм
усної мовленнєвої діяльності аспірантів, зокрема, публічний виступ, презентація наукового дослідження, дискусія,
переговори. Мета відповідної навчальної дисципліни – сформувати мовні компетентності достатні для ефективної
усної комунікації іноземною мовою у галузі наукової та професійної діяльності. Третій зазначений етап формує необхідний теоретичний і практичний базис знань з англійської мови як засобу комунікації у науково-професійному
середовищі, що передбачає читання літератури за фахом у режимах пошуково-інформативного, переглядового та
аналітичного читання. Дисципліна синтезує знання фахових і мовних дисциплін та спрямована на ідентифікацію
видів професійних текстів, аналіз та інтерпретування текстової інформації з англомовних джерел для виконання
професійних завдань. Перспективу цього дослідження вбачаємо у порівнянні структури та наповнення дисциплін,
пов’язаних із академічним письмом, у провідних європейських та американських вищих навчальних закладах. The article is devoted to consideration of the structure, purpose, tasks and content of the academic discipline "Academic writing" for students of higher education in legal specialities based on the programs for postgraduate students of the National University "Odesa Law Academy". The educational-scientific training program for higher education applicants for the degree of Doctor of Philosophy in the speciality 293 "International Law" provides three mandatory educational components related to academic writing, namely: "Academic written communication", "Listening and professional speaking" and " Analysis of a scientific/professional text". At the first stage, post-graduate students get acquainted with the basics of academic writing in English in general and with the rules of design and construction of individual elements of scientific and professional texts. The second stage involves improvement of various forms of oral speech activity of post-graduate students, in particular, public speech, presentation of scientific research, discussion, negotiations. The purpose of the relevant academic discipline is to form linguistic competences sufficient for effective oral communication in a foreign language in the field of scientific and professional activities. The third specified stage forms the necessary theoretical and practical basis of knowledge of the English language as a means of communication in a scientific and professional environment, which involves reading professional literature in search-informative, reviewing and analytical reading modes. The discipline synthesizes knowledge of professional and language disciplines and is aimed at identifying types of professional texts, analyzing and interpreting textual information from English sources for the performance of professional tasks. The perspective of this research can be seen in the comparison of the structure and content of disciplines related to academic writing in leading European and American higher educational institutions. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62490 |
ISSN: | 2663-4899 |
Розташовується у зібраннях: | Закарпатські філологічні студії Випуск 25 Том 2 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АКАДЕМІЧНЕ ПИСЬМО ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ.pdf | 418.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.