Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62535
Назва: | Passing of IELTS and preparation for its speaking section as initial stage of students’ integration in global higher education area |
Інші назви: | Складання АІЛТС І підготовка до його розмовної секції як початковий етап інтеграції в глобальну зону вищої освіти |
Автори: | Bogachevska, L. O. |
Ключові слова: | the Bologna process, Speaking section in IELTS, fluency, coherence, lexical resource, grammatical range, Болонський процес, секція Говоріння в АЙЛТС, вільне володіння мовою, зв’язність, лексичний ресурс, граматичний ряд |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Bogachevska, L. O. Passing of IELTS and preparation for its speaking section as initial stage of students’ integration in global higher education area / L. O. Bogachevska // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 1, вип. 26. – С. 87–92. – Бібліогр.: с. 92 (9 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/26/part_1/17.pdf |
Серія/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Короткий огляд (реферат): | Global educational system and the Bologna process as its part develop very important tendencies for inclusive study
process where all the students have equal possibilities for learning, staying in a comfortable educational environment
where they may feel valued and supported gaining University qualification and for innovative approach as a crucial factor
of acquiring new knowledge and competence.
The article covers various themes such as presenting informative stuff about IELTS, regarding speaking as a very
important skill in the language learning process, singling out the constituent components of Speaking section and giving
some recommendations as to the preparation for the exam in the best possible way.
So, fluency, an important element in Speaking assessment, is the ability of expressing thoughts and ideas straight
away. Coherence and cohesion help to organize oral speech logically with “linkers” and “discourse markers”. Rich lexical
resource may ensure the ability to speak much more vividly with expressive means in the foreign language. A wide
range of words will help to express thoughts. Another aspect of speaking is grammatical range which involves usage of
complex and compound sentences with subordinating conjunctions, prepositional phrases with different parts of speech,
and relative pronouns to join the subordinate clause to the main one. All of these components can provide the exam taker
getting a higher score while being assessed on the grammatical component of Speaking section of IELTS.
All means of practicing which may help to make some progress are beneficial: recording one’s answers to possible
questions; continuation of imaginary further discussion with examiner; expressing one’s thoughts on some certain topics
or trying to share all above mentioned types of speaking with an English native speaker or a good adviser for analyzing
himself or herself positive and negative moments or taking into account feedback given competent listeners in order to
consolidate and feel strong with the right things gained and to work more on weak side, as a result of hard study to feel
confident and get a high band score. Глобальна освітня система та Болонський процес, як її частина, виявляють дуже важливі тенденції для інклюзивного процесу навчання, де всі студенти мають рівні можливості для навчання, перебування в комфортному освітньому середовищі, де вони можуть відчувати цінність і підтримку в отриманні університетської кваліфікації, а також для інноваційного підходу як вирішальний фактор набуття нових знань і компетенції. Стаття охоплює різні теми, такі як представлення інформативних матеріалів про АЙЛТС та розгляд мовлення як дуже важливої навички в процесі вивчення мови, виокремлення і вивчення складових компонентів розділу Говоріння та подача рекомендацій щодо підготовки до іспиту найкращим чином. Вільне володіння мовою – важливий елемент оцінки мовлення та здатність одразу висловлювати думки, ідеї. Зв’язність допомагає логічно організувати усне мовлення за допомогою «лінкерів» і «маркерів дискурсу». Багатий лексичний ресурс може забезпечити можливість говорити набагато яскравіше з більшою кількістю експресивних засобів на іноземній мові. Широкий вибір слів забезпечуватиме вільне висловлювання думок. Іншим аспектом мовлення є граматичний ряд, який передбачає використання складносурядних і складнопідрядних речень із підрядними сполучниками, прийменниковими словосполученнями з різними частинами мови та відносними займенниками для приєднання підрядного речення до головного. Усі ці компоненти можуть забезпечити учаснику іспиту отримання вищого балу під час оцінювання граматичного компоненту розмовної частини IELTS. Корисними є всі способи практики, які можуть допомогти досягти певного прогресу: запис відповідей на можливі питання; продовження уявної подальшої бесіди з екзаменатором; висловлювання своїх думок на певні теми або намагання поділитися всіма вищезазначеними видами спілкування з носієм англійської мови чи хорошим порадником для аналізу позитивних і негативних моментів або врахування відгуків компетентних слухачів для засвоєння та праці над слабкими сторонами, в результаті наполегливого навчання почуватися впевнено та отримати високий бал. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62535 |
ISSN: | 2663-4899 |
Розташовується у зібраннях: | Закарпатські філологічні студії Випуск 26 Том 1 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PASSING OF IELTS AND PREPARATION FOR ITS SPEAKING SECTION AS INITIAL.pdf | 429.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.