Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62659
Title: Інноваційні підходи до викладання англійської мови в освітніх програмах
Other Titles: INNOVATIVE APPROACHES TO TEACHING ENGLISH IN EDUCATIONAL PROGRAMS
Authors: Білоус, Тамара Миколаївна
Байбакова, Ольга Олександрівна
Артиш, Ольга Олександрівна
Keywords: цифровізація, інноваційні методи, освітня платформа, інтеграція, педагогічні технології, викладання англійської мови, digitalization, innovative methods, educational platform, integration, pedagogical technologies, teaching English
Issue Date: 2024
Citation: Білоус Т. М. Інноваційні підходи до викладання англійської мови в освітніх програмах / Т. М. Білоус, О. О. Байбакова // Наукові інновації та передові технології. – 2024. – № 5 (33). – С. 1031-1041
Abstract: У статті реалізовується аналітика інноваційних інструментів та технологій викладання англійської мови у епоху цифровізації. Увага присвячена дослідженню потенціалу аудіо-лінгвального та аудіовізуального методів, дидактичних ігрових рішень та кейс-методу, а також репродуктивні методи, тематичні дослідження, лінгво-соціокультурна та проектна методології. Доведено, що застосування в освітніх рограмах цифрових освітніх платформ, зокрема, BBC Learning English, American English Mobile App, EnglishCentral, EnglishDom, TED, дозволяє реалізовувати процес викладання англійської мови на високому професійному рівні, стимулюючи аспекти мотивації та результативності. У процесі дослідження визначено, що впровадження інноваційних підходів в освітніх програмах викладання англійської мови дозволяє здобувачам освіти отримувати практичні навички в шляхом активної взаємодії з низкою нестандартних методів та форм роботи. Із-поміж інноваційних методів виокремлено функціонал дискусійних методик, котрі створюють передумови для уважної аналітики здобувачем освіти ходу власних думок, аргументації власної позиції. Встановлено, що імплементація інноваційних підходів до освітніх програм з англійської мови позитивно трансформує процес її освоєння, що формує глибокий і тривалий інтерес до вивчення мови. До таких методів віднесено мозковий штурм, проєктну діяльність, рольову гру, роботу в групах та низку інших. Встановлено, що окремі новаторські підходи, зокрема, випадкове та перехресне навчання, навчання через аргументацію чи втілене навчання формують ґрунтовний практичний базис для успішного перспективного застосування набутих знань. У статті доведено, що інноваційні методи викладання англійської мови у освітніх програмах володіють потенціалом формації ефективного навчального середовища, забезпечуючи суттєве підвищення якості освіти.
The article analyzes innovative tools and technologies for teaching English in the digitalization era. Attention is paid to the study of the potential of audio-lingual and audiovisual methods, didactic game solutions and the case method, as well as reproductive methods, case studies, linguistic, sociocultural and project methodologies. It is proved that the use of digital educational platforms in educational programs, in particular, BBC Learning English, American English Mobile App, EnglishCentral, EnglishDom, TED, allows to implement the process of teaching English at a high professional level, stimulating aspects of motivation and efficiency. The study has determined that the introduction of innovative approaches in English language teaching programs allows students to acquire practical skills through active interaction with a number of non-standard methods and forms of work. Among the innovative methods, the functionality of discussion methods is singled out, which create prerequisites for careful analysis by the student of his/her own thoughts and arguments for his/her own position. It has been established that the implementation of innovative approaches to English language educational programs positively transforms the process of learning the language, which forms a deep and lasting interest in learning the language. These methods include brainstorming, project activities, role-playing, group work, and a number of others. It has been established that certain innovative approaches, such as random and cross-fertilization learning, argumentation learning, or embodied learning, form a solid practical basis for the successful future application of acquired knowledge. The article proves that innovative methods of teaching English in educational programs have the potential to form an effective learning environment, providing a significant improvement in the quality of education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62659
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО.pdf217.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.