Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорнієнко, Інокентій Олексійович-
dc.date.accessioned2016-01-28T08:42:10Z-
dc.date.available2016-01-28T08:42:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКорнієнко, І. О. Ситуації неуспіху і їх опановування у процесі професіоналізації особистості у ВНЗ / І. О. Корнієнко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 54–57. – Бібліогр.: с. 56–57 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6286-
dc.description.abstractУ статті розкривається зміст поняття саморегуляції особистості у взаємозв’язку з ситуаціями неуспіху. Розглядаються характеристики специфічних ситуацій неуспіху студентів молодших курсів у процесі первинної професіоналізації особистості враховуючи Я-концепцію, особливості рефлексії, самооцінки, емоційної саморегуляції. Доводиться необхідність формування конструктивних стратегій опанування саме у процесі первинної професіоналізації. Ключові слова: криза, форми опанування, ресурси, юнацтво, професійна адаптація, самореалізація, ціннісні орієнтації, неуспіх.uk
dc.description.abstractThe concept of self-regulation of the personality is reviewed in its connection with the failure situations. The specific failure situations of junior students in the process of primary professionalization are analyzed in the article. The necessity to shape the structural coping strategies in the process of primary professionalization is proved in the article. Keywords: crisis, coping styles, resources, youth, professional adaptation. self-actualization frame of reference, failure.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкризаuk
dc.subjectформи опануванняuk
dc.subjectресурсиuk
dc.subjectюнацтвоuk
dc.subjectпрофесійна адаптаціяuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectнеуспіхuk
dc.titleСитуації неуспіху і їх опанування у процесі професіоналізації особистості у ВНЗuk
dc.title.alternativeFailure situations and coping with them in the process of personality professionalization in the higher educational establishmentsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.