Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривов’яз, Олександра Олексіївна-
dc.date.accessioned2016-01-28T08:55:09Z-
dc.date.available2016-01-28T08:55:09Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКривов’яз, О. О. О.І. Астахов про підготовку майбутнього вчителя хімії до проведення шкільного учнівського експерименту / О. О. Кривов’яз // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 60–62. – Бібліогр.: с. 61 (16 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6290-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні педагогічні погляди О.І.Астахова щодо підготовки вчителя хімії до проведення лабораторних робіт і практичних занять з хімії. Сформульовано основні методичні рекомендації вченого. Ключові слова: О.І.Астахов, вчитель хімії, шкільний хімічний експеримент.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analyzed basic directions to pedagogical activity of A.I.Astakhov is in school chemical education. Its topicality and meaning school chemical in the field of theory and methods of chemistry teaching has been shown. Keywords: A.I.Astakhov, teacher of chemistry, school pupil experiment.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectО.І.Астаховuk
dc.subjectвчитель хіміїuk
dc.subjectшкільний хімічний експериментuk
dc.titleО.І. Астахов про підготовку майбутнього вчителя хімії до проведення шкільного учнівського експериментуuk
dc.title.alternativeA. Astakhov about training of future chemistry teacher to the conduction of school educational experimentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.