Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6290
Назва: О.І. Астахов про підготовку майбутнього вчителя хімії до проведення шкільного учнівського експерименту
Інші назви: A. Astakhov about training of future chemistry teacher to the conduction of school educational experiment
Автори: Кривов’яз, Олександра Олексіївна
Ключові слова: О.І.Астахов, вчитель хімії, шкільний хімічний експеримент
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Кривов’яз, О. О. О.І. Астахов про підготовку майбутнього вчителя хімії до проведення шкільного учнівського експерименту / О. О. Кривов’яз // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 60–62. – Бібліогр.: с. 61 (16 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні педагогічні погляди О.І.Астахова щодо підготовки вчителя хімії до проведення лабораторних робіт і практичних занять з хімії. Сформульовано основні методичні рекомендації вченого. Ключові слова: О.І.Астахов, вчитель хімії, шкільний хімічний експеримент.
The author of the article has analyzed basic directions to pedagogical activity of A.I.Astakhov is in school chemical education. Its topicality and meaning school chemical in the field of theory and methods of chemistry teaching has been shown. Keywords: A.I.Astakhov, teacher of chemistry, school pupil experiment.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6290
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
О.І.АСТАХОВ ПРО ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ.pdf193.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.