Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6306
Title: | Творчі завдання як засіб розвитку творчих здібностей старших дошкільників |
Other Titles: | Creative tasks as a mean of development of creative capabilities of senior under-fives |
Authors: | Листопад, О. А. |
Keywords: | творча діяльність, творчі здібності, творчі завдання |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Листопад, О. А. Творчі завдання як засіб розвитку творчих здібностей старших дошкільників / О. А. Листопад // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 78–81. – Бібліогр.: с. 80–81 (9 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У роботі на основі системного підходу розроблена і реалізована система творчих завдань, орієнтована на розвиток творчих здібностей старших дошкільників. В роботі наведені результати експерименту, що був спрямований на реалізацію системи творчих завдань на основі комплексу педагогічних умов.
Ключові слова: творча діяльність, творчі здібності, творчі завдання. System of creative tasks developed and realized in-process on the basis of approach of the systems, oriented to development of creative capabilities of senior under-fives. The results of experiment which was directed on realization of the system of creative tasks on the basis of complex of pedagogical terms are in-process resulted. Keywords: creative activity, creative capabilities, creative tasks. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6306 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ.pdf | 217.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.