Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6309
Title: Історична практика використання експериментування як методу дослідного навчання у роботі з дітьми дошкільного віку
Other Titles: Historical practice of using experimentation as a method of research training in working with preschool children
Authors: Маргіта, Н.М.
Keywords: експеримент, дослід, експериментувальна діяльність, метод, дослідне навчання
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Маргіта, Н. М. Історична практика використання експериментування як методу дослідного навчання у роботі з дітьми дошкільного віку / Н. М. Маргіта // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 81–83. – Бібліогр.: с. 83 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті приводяться аналіз результатів дослідження історико-педагогічної та наукової літератури з історії використання експериментування як методу дослідного навчання дошкільників. Наводиться огляд найважливіших теоретичних і практичних підходів щодо особливостей експериментувальної діяльності дітей дошкільного віку. Ключові слова: експеримент, дослід, експериментувальна діяльність, метод, дослідне навчання.
In the article results over of research of historical-pedagogical and scientific literature are brought on the history of the use of experimentation as method of the experienced studies of under-five/pls. The review of major theoretical and practical approaches is pointed in relation to the features of experimentation activity of children of preschool age. Keywords: experiment, experience, experimentation activity, method, experienced studies.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6309
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.