Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63123
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Канюк, Олеся Степанівна | - |
dc.contributor.author | Дідо, Наталія Данилівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T11:21:04Z | - |
dc.date.available | 2024-06-27T11:21:04Z | - |
dc.date.issued | 2024-02 | - |
dc.identifier.citation | Канюк О.С., Дідо Н.Д. Виклики та інновації: інтеграція англійської мови з академічними предметами. Інноваційна педагогіка: Теорія і методика професійної освіти. - Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 67. Том 1. - с. 175-179 | uk |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63123 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена виявленню особливостей інтеграції англійської мови з академічними предметами. Виявлено місце інтегративного навчання в світі та в Україні. Розкрито сутність категорії «інтеграція» та описано її головні характеристики. Проаналізовано основні підходи до трактування інтеграції таких відомих науковців, як І. Козловська, Дж. Гіббонс, Н. Костюк. Досліджено вплив інтеграції на освітній процес. Детально описано рівні інтеграції: інтегра ція на рівні редукції, внутрішньодисциплінарний синтез та створення цілісної інтегративної системи. Описано дидактичні особливості інтеграційного процесу. Проаналізовано зв’язок англійської мови з академічними предметами та можливості їхньої інтеграції. З’ясовано роль інтеграції англійської мови з академічними предметами в сучасному світі. Наведено основні приклади академічних предметів. Досліджено методики інтегративних занять – EMI (англійська мова як мова викладання) та SLIL (методика предметно-мовного інтегрованого навчання). Дано детальну характеристику та описано переваги кожної з методик. Описано форми та методи роботи, які потрібно використовувати при створенні інтегрованого заняття з англійської мови та будь-якого іншого академічного предмету. Доведено складність підготовки до інтегрованих занять для викладачів. Проаналізовано приклади проведення інтегрованих уроків з англійської мови разом з іншими дисциплінами. Детально описано проведення одного такого уроку по типу: англійська мова+українська література. Розглянуто можливі результати, які можуть бути отримані після проведення даного уроку. Показано на прикладі бінарні вправи, які можна використовувати на інтегрованому уроці. Зроблено висновок про доцільність використання інтегрованих уроків в українських навчальних закладах та перспективи подальших досліджень з даної тематики. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка: науковий журнал. - Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Теорія і методика професійної освіти. - Вип. 67. Том 1; | - |
dc.subject | інтеграція, міжпредметний зв’язок, інтегроване навчання, сучасні методи навчання, англійська мова | uk |
dc.title | Виклики та інновації: інтеграція англійської мови з академічними предметами | uk |
dc.title.alternative | Challenges and innovations: integrating English with academic subjects | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_інноваційна педагогіка.pdf | 155.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.