Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63123
Назва: Виклики та інновації: інтеграція англійської мови з академічними предметами
Інші назви: Challenges and innovations: integrating English with academic subjects
Автори: Канюк, Олеся Степанівна
Дідо, Наталія Данилівна
Ключові слова: інтеграція, міжпредметний зв’язок, інтегроване навчання, сучасні методи навчання, англійська мова
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: Інноваційна педагогіка: науковий журнал. - Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Канюк О.С., Дідо Н.Д. Виклики та інновації: інтеграція англійської мови з академічними предметами. Інноваційна педагогіка: Теорія і методика професійної освіти. - Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 67. Том 1. - с. 175-179
Серія/номер: Теорія і методика професійної освіти. - Вип. 67. Том 1;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена виявленню особливостей інтеграції англійської мови з академічними предметами. Виявлено місце інтегративного навчання в світі та в Україні. Розкрито сутність категорії «інтеграція» та описано її головні характеристики. Проаналізовано основні підходи до трактування інтеграції таких відомих науковців, як І. Козловська, Дж. Гіббонс, Н. Костюк. Досліджено вплив інтеграції на освітній процес. Детально описано рівні інтеграції: інтегра ція на рівні редукції, внутрішньодисциплінарний синтез та створення цілісної інтегративної системи. Описано дидактичні особливості інтеграційного процесу. Проаналізовано зв’язок англійської мови з академічними предметами та можливості їхньої інтеграції. З’ясовано роль інтеграції англійської мови з академічними предметами в сучасному світі. Наведено основні приклади академічних предметів. Досліджено методики інтегративних занять – EMI (англійська мова як мова викладання) та SLIL (методика предметно-мовного інтегрованого навчання). Дано детальну характеристику та описано переваги кожної з методик. Описано форми та методи роботи, які потрібно використовувати при створенні інтегрованого заняття з англійської мови та будь-якого іншого академічного предмету. Доведено складність підготовки до інтегрованих занять для викладачів. Проаналізовано приклади проведення інтегрованих уроків з англійської мови разом з іншими дисциплінами. Детально описано проведення одного такого уроку по типу: англійська мова+українська література. Розглянуто можливі результати, які можуть бути отримані після проведення даного уроку. Показано на прикладі бінарні вправи, які можна використовувати на інтегрованому уроці. Зроблено висновок про доцільність використання інтегрованих уроків в українських навчальних закладах та перспективи подальших досліджень з даної тематики.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63123
ISSN: 2663-6085
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_інноваційна педагогіка.pdf155.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.