Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63143
Назва: | Імпресіонізм як стильова домінанта лірико–пейзажних новел Є.Гуцала |
Автори: | Балла, Евеліна Юріївна |
Ключові слова: | стильовий синкретизм, поетика імпресіонізму, лірична проза, оповідна манера письма, психологічна деталь, синестезія, синтез мистецтв, психологізм, der Stilsynkretismus, die Poetik des Impressionismus, die lyrische Prosa, Ich - Erzählung, die Synästesie, die Kunstsynthese, der Psychologismus |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Балла, Е. Імпресіонізм як стильова домінанта лірико–пейзажних новел Є.Гуцала/ Е. Балла // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Філологія / редкол.: І.В. Сабадош (гол. ред.), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ "Говерла", 2006. – Вип. 14. – С. 10–14. – Бібліогр.: с. 14 (11 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються лірика-пейзажні новели Є.Гуцала «Концентричні кола осені», «Прелюдія весни», цикли «Етюди» та «Осяяння (Наодинці з природою)» крізь призму поетики імпресіонізму. Ці твори яскраво демонструють імпресіоністичне мислення та світовідчуття автора, що виявилося у тематиці цих новел (змалювання пейзажних картин), у їх жанровій приналежності (близькість до поезій у прозі, етюди), у їх архітектонічному вирішенні (фрагментарність композиції, циклізація), в настроєвій тональності, у майстерному відтворенні різноманітних вражень - зорових, слухових, запахових та дотикових, у поглибленому ліризмі та психологізмі, в оповідній манері викладу. In der Abhandlung werden die lyrischen Landschaftsnovellen von Jewhen Hyzalo unter dem Gesichtspunkt der Poetik des Impressionismus analysiert. Diese Werke veranschaulichen scharf die impressionistische Denkweise und Weltwahrnehmung des Schriftstellers, was sich in der Thematik dieser Novellen (bzw. die Landschaftsschilderung), in ihrer Genrespezifik (u.z. die Poesie in der Prosa, die Etűden), im Fabelbau (u.z. der fragmentarische Charakter der Kompositionen, die Zyklizität), im Stimmungstonfall und in der meisterhaften Wierdergabe verschiedener Eindrűcke, in dem vertieften Psychologismus und Lyrismus zeigt. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1kLFqQj_mgLlL0W3_IBH7TEDNlvAOL1kc/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63143 |
Розташовується у зібраннях: | 2006 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. Випуск 14 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тит. Філ. Вип. 14. 2006-2.pdf | 169.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.