Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6315
Title: Аналіз підручників з літературного краєзнавства (на прикладі Закарпаття)
Other Titles: Analysis of textbooks on literary regional studies (on the example of Transcarpathia)
Authors: Марфинець, Надія Василівна
Keywords: літературно-краєзнавча складова, текстовий компонент, тематичний блок, аналізовані підручники
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Марфинець, Н. В. Аналіз підручників з літературного краєзнавства (на прикладі Закарпаття) / Н. В. Марфинець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 86–90. – Бібліогр.: с. 89–90 (24 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена аналізу літературно-краєзнавчої складової у змістовій та структурній організації читанок, підручників для читання, які використовувались у школах Закарпаття (1900-1944р.) Виділено підходи щодо побудови навчальної книги, які можуть збагатити теорію шкільного підручника з літературного краєзнавства. Ключові слова: літературно-краєзнавча складова, текстовий компонент, тематичний блок, аналізовані підручники.
The article is devoted to the analysis of literary-regional constituent in semantic and structural organization of textbooks for reading on the literary study of a particular region, which were used in schools of Zakarpattya (1900-1944 рр.). Approaches have been selected in relation to the construction of educational books, which enrich the theory of school textbook from the literary study of a particular region. Key words: literature and regional studies component, the text component, thematic unit, analyzed textbooks.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6315
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.