Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63155
Назва: Теоретичні підходи до трактування категорії «брендинг регіонів»
Інші назви: Theoretical approaches to the treatment of the «branding of regions» category
Автори: Газуда, Сергій Михайлович
Ключові слова: бренд, брендинг, імідж, аграрний регіон, споживач, конкурентне середовище, цінності, виробництво, споживання, brand, branding, image, agricultural region, consumer, competitive environment, values, production, consumption
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Газуда С. Теоретичні підходи до трактування категорії «брендинг регіонів». Економіка харчової промисловості. 2023. Т. 15, Вип. 4. С. 58–63.
Серія/номер: Економіка харчової промисловості;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано науково-теоретичні підходи до трактування сутнісного розуміння понять «бренд», «бренд місця», «бренд регіону». Метою дослідження є уніфікація теоретичних підходів до трактування категорії «брендинг регіонів» та пов’язаних з ним понятьз поданням власного бачення їх змістовної наповнюваності. Науковою новизною та практичним значенням окреслюються узагальнен-ня та обґрунтування багатогранності наукових трактувань бренду розглянутих крізь призму економіч-ного, інструментального, поведінкового та етично-орієнтованого підходу. У процесі дослідження пода-но власне бачення трактування поняття «бренд» як системи якостей компанії або території (продукту або послуги), які демонструють високий ступінь відповідальності та соціальної свідомості, відповіда-ють етичним стандартам, відмовляються від принципів, що можуть завдати шкоди суспільству або довкіллю, та взаємодіють з усіма стейкхолдерами, а також поняття «бренд регіону» як системи якостей території, які формують люди, що представляють регіон, відображаючи його ідентичність, культуру, побут та інші аспекти, які привертають увагу споживачів.
The article substantiates scientific and theoretical approaches to the interpretation of the essential understanding of the concepts «brand», «place brand», «regional brand». Attention is focused on the fact that regional branding is a strategic process ofcreating and managing the image of a certain territory in order to attract attention, investment support and increase the level of competitiveness. The purpose of the study is to unify theoretical approaches to the interpretation of the category «brandingof regions» and related con-cepts with the presentation of one's own vision of their content. It has been noted that the formation and de-velopment of branding of agricultural regions is becoming an urgent task in the conditions of the modern world market, where the competition between agro-industrial territories is extremely high. It has been em-phasized that the variety of brand definitions allows to get a deeper understanding of its essence and influ-ence on consumers, as well as to determine strategies forits creation and management. Scientific novelty and practical significance outline the generalization and justification of the multifaceted scientific interpreta-tions of the brand considered through the prism of the economic approach, where the brand actsas a busi-ness, the instrumental approach with the outline of the brand as management, the behavioral approach, where the brand is argued as an impression or association, as well as the ethically oriented approach , as conscious production and conscious consumption. In the research process, the own vision of the interpreta-tion of the concept of «brand» as a system of qualities of a company or a territory (product or service) that demonstrates a high degree of responsibility and social awareness, meets ethical standards, rejects princi-ples that can harm society or the environment, and interacts with all stakeholders, as well as the concept of «region brand» as a system of territory qualities formed by people representing the region, reflecting its iden-tity, culture, lifestyle and other aspects that attract the attention of consumers.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63155
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document (7).pdf378.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.