Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6316
Назва: Соціально-педагогічні аспекти виховання у педагогічній спадщині О.В. Духновича
Інші назви: Social-pedagogical aspects of education in the creative legacy of O.V.Duhnovich
Автори: Машкаринець-Бутко, Анжеліка Іванівна
Ключові слова: педагог, спадщина, освіта, виховання, діти-сироти, товариство, благодійність
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Машкаринець-Бутко, А. І. Соціально-педагогічні аспекти виховання у педагогічній спадщині О.В. Духновича / А. І. Машкаринець-Бутко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 90–93. – Бібліогр.: с. 92 (14 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається на фактичному матеріалі творча спадщина О.Духновича і характеризуються соціально-педагогічні аспекти його діяльності. Відмічається гуманістична спрямованість передових педагогічних ідей просвітителя. Звертається увага на благодійницьку діяльність педагога по відношенню до знедолених дітей, дітей-сиріт. Ключові слова: педагог, спадщина, освіта, виховання, діти-сироти, товариство, благодійність.
In the article the creative legacy of O.Duhnovicha has been characterized as well as social-pedagogical aspects of his activity. Key words: teacher, heritaqe, legacy, education, uprinqinq, children-orphans, society, charity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6316
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ.pdf200.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.