Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63201
Title: До проблеми взаємодії автора, героя і читача у процесі творчої комунікації (на матеріалі романів Володимира Набокова)
Authors: Чонка, Тетяна Степанівна
Keywords: літературний діалог, автор, герой, читач, розуміння, комунікація, literary dialogue, author, hero, reader, understanding, communication
Issue Date: 2006
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Чонка, Т. До проблеми взаємодії автора, героя і читача у процесі творчої комунікації (на матеріалі романів Володимира Набокова)/ Т. Чонка // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Філологія / редкол.: І.В. Сабадош (гол. ред.), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ "Говерла", 2006. – Вип. 14. – С. 55–58. – Бібліогр.: с. 58 (9 назв).
Abstract: У статті розглянуто розуміння взаємодії "автора", ,,героя" і ,,читача" як учасників естетич­ної діяльності (взято до уваги праці М. Бахтіна, Ф. Розенцвейrа, М. Ґіршмана, " Л. Ґінзбург). Головну увагу зосереджено на розумінні цієї проблеми В. Набоковим. Здійснено спробу інтерпретації взаємин автора, героя та читача у процесі творчої комунікації, представлених діалогом "автор - герой - читач" у творчому доробку В. Набокова.
In the article the process of understanding in the relations between "author", "hero" and "reader" as participators in aesthetic activity is shown (according to works bу М. Bahtin, F. Rosenzweig, М. Gyrshmann). The main attention is focused on Vladimir Nabokov's understanding of these relations. The attempt to interpret the relations between author, hero and reader in V. Nabokov's creative heritage is made.
Description: https://drive.google.com/file/d/1v17-jASR6mxrqlGNiSBMhp3TstDzB9Yq/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63201
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 14 – 2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Філ. Вип. 14. 2006-2.pdf169.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.