Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63237
Title: Communicative grammar teaching within the scope of english for specific purposes university course
Other Titles: Комунікативне викладання граматики в рамках університетського курсу aнглійської мови за професійним спрямуванням
Authors: Hildebrant, Kateryna
Keywords: grammar teaching approaches, communicative language teaching, English for Specific Purposes, grammatical competence, підходи до навчання граматики, комунікативний підхід до вивчення мови, англійська мова за професійним спрямуванням, граматична компетенція
Issue Date: 2024
Publisher: УжНУ " Говерла"
Citation: Hildebrant K. Communicative grammar teaching within the scope of english for specific purposes university course / K. Hildebrant// Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2024. – Вип. 1 (54). – P. 32-37. – Бібліогр.: p. 36 (11 назв). – URL http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/303730
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: The article discusses the necessity to implement communicative approach to grammar teaching process within the scope of English for Specific Purposes university course at Ukrainian higher educational establishments. Since grammar is an important and indispensable part of language learning and it is impossible to make oneself understood or comprehend others without a correctly structured and grammatically accurate message, then grammar teaching methodology is of particular importance in the foreign language acquisition process and should be given special attention. In the sphere of ESP studying, the goal of which is the formation of students’ professional target language communicative competence, students should be taught grammar from the perspective of how to use it to achieve a specific communicative goal. Thus, the grammatical competence acquisition of ESP students should be focused on how to use grammatical rules for communicative purposes to satisfy professional needs, rather than just memorizing or drilling them with subsequent written exercises in isolation from meaningful context. We discuss different approaches to grammar teaching, specify the communicative grammar teaching ideas and principles, reveal the ways of communicative approach to grammar teaching application within the scope of studying ESP by students majoring in Economics as well as analyze specific activities that facilitate teaching grammar communicatively in ESP classes. The communicative approach to grammar teaching integrates grammar principles into a communicative framework, supports attention to both form and function, favors a student-centered interactive teaching model and defines contextualization as its important requirement. We focus on individual tasks, pair work, and group work as the most efficient methods to teach grammar communicatively and specify sentence fillers, class research, substitution dialogue, pyramid discussion, and question games as some of the fruitful activities stimulating grammatical accuracy development through solving communicative tasks.
Обговорюється необхідність застосування комунікативного підходу до процесу навчання граматики в рамках курсу англійської мови за професійним спрямуванням у вищих навчальних закладах України. Оскільки граматика є важливою та невід’ємною частиною вивчення мови, і неможливо передати зміст чи зрозуміти інших без правильно структурованого та граматично точного повідомлення, методиці викладання граматики слід відводити особливе значення в процесі оволодіння іноземною мовою, і приділяти їй особливу увагу. У сфері вивчення англійської мови за професійним спрямуванням (АМПС), метою якої є формування у студентів професійної комунікативної компетенції, вивчення граматики слід підпорядковувати розумінню як використовувати граматичні правила та структури для досягнення певної комунікативної мети. Таким чином, набуття граматичної компетенції студентів АМПС має бути зосереджено на тому, як використовувати граматичні правила в комунікативних цілях для задоволення професійних потреб, а не просто на запам’ятовуванні чи тренуванні їх за допомогою подальших письмових вправ відокремлених від змістовного контексту. Розглядаються різні підходи до викладання граматики, уточнюються поняття та принципи комунікативного навчання граматичній грамотності, розкриваються шляхи застосування комунікативного підходу до навчання граматики в рамках вивчення англійської мови за професійним спрямуванням студентами економічних спеціальностей, а також аналізуються спеціальні види діяльності, які сприяють комунікативному викладанню граматики на заняттях з АМПС. Дослідження показує, що комунікативний підхід до викладання граматики інтегрує граматичні принципи у комунікативні рамки, підтримує увагу як до мовної форми, так і до функції, надає перевагу студентоцентричній інтерактивній моделі навчання і визначає контекстуалізацію як свою важливу вимогу. Автор статті зосереджується на індивідуальних завданнях, роботі в парах та груповій роботі як найефективніших методах комунікативного навчання граматиці та визначає незаповнені речення, класове дослідження, замінний діалог, пірамідальне обговорення, ігри із запитаннями як деякі з плідних видів діяльності, що стимулюють розвиток граматичної компетенції через вирішення комунікативних завдань.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63237
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (54) - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
303730-Текст статті-701661-1-10-20240510.pdf763.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.