Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6323
Название: Аналіз підручників А. Волошина для вивчення природничих дисциплін
Другие названия: Analysis of textbooks by Voloshin for the study of natural disciplines
Авторы: Пайда, Іван Іванович
Ключевые слова: аналіз, структура, підручник з фізики, розділ з фізики, природничі дисципліни
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Пайда, І. І. Аналіз підручників А. Волошина для вивчення природничих дисциплін / І. І. Пайда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 114–116. – Бібліогр.: с. 116 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено аналізові підручників А. Волошина для вивчення природничих дисциплін, зокрема фізики. Поява підручників з математики та фізики на українській мові була дуже актуальною, бо до 1919 року викладання цих предметів на Закарпатті велося лише на угорській мові. Одним із перших на Закарпатті, хто розпочав розробку та написання підручників українською мовою для вивчення природничих дисциплін був А.Волошин. Розкритті у статті зміст, структура та концептуальні засади підручників А.Волошина зокрема фізики, дають підстави стверджувати про врахування автором при написанні підручників індивідуально-психологічних особливостей та пізнавальних можливостей учнів, специфіку їх розвитку, а також, про можливість творчого використання цих підручників у сучасних умовах, а саме на уроках фізики, математики, хімії, народознавства та історії рідного краю. Ключові слова: аналіз, структура, підручник з фізики, розділ з фізики, природничі дисципліни.
The article is devoted to the analysis of Avgustyn Voloshyn’s textbooks for the study of natural subjects, especially physics. The content of mathematics and physics textbooks in Ukrainian was extremely actual, because the teaching of these subjects on Transkarpathia till the 1919 was hold only in Hungarian. One of the first, who started the elaboration and writing of the textbooks for the study of natural subjects in Ukrainian was Avgustyn Voloshyn. The content, structure and conceptual grounds of A. Voloshyn’s textbooks, especially physics, shown in the article, give the reasons to state, that the author, while writing the textbooks, took into consideration individually-psychological peculiarities and cognitive abilities of pupils, specific features of their development, and also the possibility of creative usage of these textbooks in modern society, in particular on the lessons of physics, mathematics, chemistry, ethnology and the history of native region. Key words: analysis, structure, textbook of physics, chapter of physics, natural disciplines.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6323
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКІВ А.ВОЛОШИНА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН.pdf242.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.